Kanal 2: reklaami väljaviimisega ETVst korrastub reklaamiturg

03. detsember 2001, 15:33

Kanal 2 juhatuse esimees Urmas Oru sõnas, et kavandatav reklaami väljaviimine avalik-õiguslikust Eesti Televisioonist korrastab telereklaami turgu.

'Praegu oleme ETVga võrreldes ebavõrdses seisus. Kui meie elame üksnes reklaamirahast, siis ETV saab reklaami müügi kõrvalt põhiosa oma rahast riigieelarvest,' tõdes ta.

Urmas Oru nentis, et ringhäälinguseaduse muutmise protsessi on olnud tihedalt kaasatud ka erakanalid ning et Kanal 2 on kavandatavate muudatustega üldjoontes ka nõus.

Kanal 2 juht ütles, et ETV praegune reklaamimaht on kusagil 30-35 miljoni krooni aastas, ehkki ETV enda esindajad on oma reklaamimahtu väga erinevalt hinnanud. Küsimusele, kas ta pärast reklaami väljaviimist Eesti Televisioonist loodab selle summa jaotumist kahe erakanali vahel, vastas Oru, et nende reklaamimaht kasvab kindlasti, kuid selle konkreetset suurust on raske ette ennustada.

Eesti Televisioon on ka varem, aastail 1998-1999 reklaami näitamisest loobunud, kuid katkestas siis eratelekanalitega sõlmitud kokkuleppe. Kanal 2 nõudis tookord Eesti Televisioonilt ettemakstuna tasutud 2,6 miljonit krooni tagasi ning oli sunnitud selle kättesaamiseks kohtu poole pöörduma.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing