ETV loodab reklaami kaotamise läbikukkumist

03. detsember 2001, 16:21

ETV reklaamidirektor Rivo Saarna avaldas lootust, et ringhäälinguseaduse muudatused, mis näevad ette reklaami väljaviimise Eesti Televisioonist, ei lähe riigikogus läbi.

'Reklaami kaotamine ETVst on põhjendamatu ja majanduslikult kahjulik,' sõnas Saarna. 'Ja ma usun, et nii riigikogu kultuurikomisjon kui ka teised rahvasaadikud seda väga hästi mõistavad.'

ETV reklaamijuht viitas sellele, et ringhäälingu arengusuunad näevad ette reklaami kaotamise avalik-õiguslikust ringhäälingust alles alates 1. jaanuarist 2004.
'Meie juhindume oma tegevuses kehtivatest õigusaktides ja sellest lähtuvalt värbama praegu ka uusi inimesi reklaamiosakonda,' ütles Saarna. 'Pealegi oleme juba mitu aastat tegutsenud olukorras, kus pidevalt räägitakse reklaami kadumisest ETVst. Meil pole mõtet sündmustest ette rutata.'

ETV reklaamiosakond prognoosib käesoleva aasta telereklaami üldmahuks 170-180 miljonit krooni. Suurima reklaamimahuga telekanal on TV3 - 80 miljonit krooni, kellele järgnevad ETV 53-54 miljoni ja Kanal 2 40-43 miljoni krooniga. Oma järgmise aasta reklaamimahuks on ETV plaaninud 60 miljonit krooni.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing