Esmaspäev 16. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Bännerreklaami maht ühes kuus ületas 3 mln piiri

04. detsember 2001, 14:24

Bännerreklaami turumaht ületas novembris üle pika aja taas 3 miljoni krooni piiri ja ületas eelmise aasta sama perioodi tulemusi 500 000 krooni võrra.

Turundusnõukoja hinnangul oli siiski novembrikuu reaalne rahaline käive umbes 1,5 miljonit krooni, sest keskkondade reaalsed rahalised reklaamikäibed on keskkonnast sõltuvalt, hinnakirjaväliste lisasoodustuste, bartertehingute ja muude allahindluste tõttu keskmiselt kuni 50% võrra väiksemad kui hinnakirjajärgsed hinnad.

Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas, olid novembris reklaamikeskkondade esikolmikus ? Delfi 32% turuosaga, (oktoobris 31%), Everyday.com 20% (oktoobris 19%) ning Eesti Päevaleht Online 8% turuosaga (oktoobris 9%).
Esikolmikule järgnesid BNS ja Postimees, vastavalt 7% ja 5% turuosaga.

Käesoleva aasta novembris ületas bännerreklaami turumaht eelmise aasta sama perioodi tulemusi 500 000 krooni võrra. (november 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht 2,6 miljonit krooni). Eelmisel aastal samal ajal läbiviidud monitooringus olid jälgitavatest reklaamikeskkondadest esikolmikus: Delfi (turuosa 26%), Mega (turuosa 14%) ja Everyday.com (turuosa 10%).

Novembris avaldas Internetis reklaami kokku 211 firmat (oktooberis 185), suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt Hansapank, edestades napilt Eesti Ühispanka.

Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid Internetis reklaamijad novembris kokku ligi 5200 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 400 reklaamipäeva rohkem kui oktoobris.

Turundusnõukoja poolt läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide Eesti suuremate internetireklaami keskkondade bännerreklaamide mahtusid. Monitooringus on kõikide keskkondade puhul arvestatud hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega, arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.

Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti ja Hot.ee, kuna nende keskkondade reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing