Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kallim kaup jääb kaubamajadesse seisma

04. detsember 2001, 08:27

Eestlaste piiratud ostujõud sunnib peamiselt keskmisest kallimale hinnaklassile orienteeritud kauplusi oma kaubavaliku kriitilise pilguga üle vaatama ja senisest enam odavamaid tooteid sisse ostma, kirjutab Postimees.

Tallinna Kaubamaja peab tänavuse aasta üheksa kuu loodetust kehvemate majandustulemuste põhjuseks liiga kõrgeid hindu ning on asunud seetõttu odavamaid kaupu sisse ostma. Peamiselt puudutab see just riideid, spordi- ja kodukaupu, kus osas kaubagruppides küünib hinnalangus 15 protsendini, ütles Tallinna Kaubamaja ostu- ja turundusdirektor Edward Köster.

Kösteri kinnitusel hindasid firma endised juhid aastate eest kaubamaja strateegiat paika pannes inimeste ostujõudu ja majanduse arengut üle. ?Seetõttu võeti sihiks kohati liiga kõrge hinnaklassiga tootevalik, mis praeguseks ei ole ennast õigustanud,? lausus ta.

Odavamatele kaupadele üleminek ei tähenda siiski seda, et mitmed kallid kaubamärgid Kaubamaja lettidelt kaoksid. ?Näiteks Pierre Cardini ja Gerry Weberi tooted on küll kallid. Kuid lähevad väga hästi kaubaks ning seepärast me nende müüki ei lõpeta,? rääkis Köster.

Tihenevas konkurentsis kaalub osaliselt oma hindade alandamist ka Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluv Selverite kett.

A-Selveri juhi Urmo Valneri sõnul on osaliselt Selverites hindu juba alandatud, sest toidukaupade osas on konkurents üsna tihe. ?Teenisime mullu küll kasumit, kuid kaubandusturu üldistuseks võib öelda, et siinsed kasumid on kas väga väikesed või kantakse sootuks kahjumeid,? lausus ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing