Tallinna abitelefon sai möödunud aastal üle 16 000 kõne

05. jaanuar 2004, 14:50

Tallinna abitelefon 1345 sai eelmisel aastal ühtekokku 16 327 kõnet, teatas Raepress.

Kõige rohkem pöörduti abitelefonile kanalisatsiooni, linnainfo, koristus- ja elektritöödega seotud küsimustega.
Tallinna Kommunaalamet tuletab linlastele meelde, et Tallinna abitelefonilt 1345 saab kõige kiiremini teada, kui ühissõiduk (buss, tramm, troll) ei sõida graafikus või kui teeolud kusagil järsult halvenevad. Samuti võib abitelefonil 1345 helistada ka seiskunud või liikumisvõimetu mootorsõiduki pukseerimiseks ja muude ekstreemsete olukordade kiireks lahendamiseks.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing