Gaselli kongress - Imre Sooäär: Eestis puuduvad klienditeeninduse standardid

Liis Kängsepp 29. jaanuar 2004, 16:16

Eesti ettevõtetel puuduvad teenuste ja teenindamise standardid, mis mõjutab suuresti teenindamise kvaliteeti, ütles täna ÄP Gaselli kongressil Imre Sooäär.

Pädaste mõisa arendaja Imre Sooääre sõnul on Eesti ainus võimalus Euroopas paremini läbi lüüa efektiivsuse tõstmine ja teeninduse kvaliteedi parandamine.

?Eesti suur häda on selles, et meil on palju ettevõtteid, kus puudavad teenuste ja teenindamise standardid,? rääkis Sooäär. Eriti puudutab kehva klienditeeninduse probleem väiksemaid ettevõtteid. ?Standardite puudumisel on kliendiga suhtlemine jäetud juhuse hooleks.?

Sooääre sõnul tuleb kliendi paremaks teenindamiseks leida innovaatilisi lahendusi, mis klientidele paremini meelde jääb. ?Kui meil pole tagataskust võtta suurt rahapakki, siis peame leidma väikeseid nutikaid lahendusi, kuidas konkurentsis püsida.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing