Maksuinfotelefon 1811 töötab 14 tundi ööpäevas

02. veebruar 2004, 10:25

Möödunud aasta tulusid deklareerivaid füüsilisest isikust maksumaksjaid teenindab tänasest taas infotelefon 1811, mis töötab tööpäevadel kella 7.00 kuni 21.00.

Infotelefon on eelkõige mõeldud füüsilistele isikutele, kes soovivad abi või
ja nõu tulude deklareerimisel oma tuludeklaratsiooni täitmisel ja
esitamisel. Klienditeenindajad annavad telefoni teel vastuseid kõigile
tuludeklaratsiooni täitmist ja esitamist puudutavatele küsimustele - alates
esitamise tähtaegadest ja lõpetades välismaalt saadud tulude deklareerimise
või koolituskulude mahaarvamisega.

Lahenduse saavad ka keerulisemad küsimused, mida kohe lahendada ei ole
võimalik. Sellistel juhtudel suunatakse kõne maksuspetsialistile või
helistatakse maksumaksjale tagasi hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Kõnedele vastatakse eesti, vene ning vajadusel ka inglise keeles. Kõne
keskmine ooteaeg ei ületa 25 sekundit. Siiski võivad kõnejärjekorrad
deklaratsioonide esitamise tippajal, märtsikuu viimastel päevadel, pikeneda.
Seetõttu palume maksumaksjatelt mõistmist või soovitame mitte jätta
deklaratsiooni esitamist märtsi lõpupäevadele.

Teenus on ilma eritariifita ja maksta tuleb ainult tavalise kõne hinda.
Helistada saab nii tava- kui mobiiltelefonilt.

Möödunud aasta jooksul oli maksuhalduril infotelefoni 1811 vahendusel 47300
kliendikontakti. Vastati 37200 kõnele. Peamiseks helistamise põhjuseks olid
küsimused seoses e-Maksuametiga, deklaratsioonide täitmisega.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing