Tolliinfo kättesaadav 12 tundi ööpäevas

29. märts 2004, 10:03

Seoses Euroopa Liiduga liitumisel ees ootavate muudatustega teenindab tolliinfo telefon 1. aprillist 31. maini abivajajaid 12 tundi ööpäevas.

Tööpäevadel teenindab infotelefon kõiki kliente, kes soovivad abi ja
nõu tollialastes küsimustes numbritel 696 74 10, 696 74 35 ja 696 74 36 kella 8 - 20 ja laupäeval kella 9 ? 16, teatas maksu- ja tolliamet.

Keerulisemate küsimuste puhul, millele kohe vastata pole võimalik, helistatakse klientidele tagasi või suunatakse kõne pädevale ametnikule.

Kõnedele vastatakse eesti ja vene keeles, vajadusel ka inglise ning
soome keeles. Infotelefoni teenus on eritariifita ja maksta tuleb tavalise kõne hinda.

Klientide küsimusi oodatakse ka e- posti teel <http://info@customs.ee>, esitatud küsimustele vastavad maksu- ja tolliameti spetsialistid.

Maksu- ja Tolliamet palub klientidel, kes tegelevad kaubavahetusega
kolmandate riikidega tutvuda <#Euroopa Liidu tolliõigusega=http://www.customs.ee> ning vajadusel küsida abi tolliinfost.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing