Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Tele2 kõnepost kuu lõpuni tasuta

Liis Kängsepp 10. mai 2004, 15:57

Tele2 Kõneposti jäetud teadete kuulamine ja klienditeenindusse helistamine on kuni mai lõpuni tasuta, teatas ettevõte.

Alates 04.05.2004 uuenenud kõneposti teenus tingis ülekoormuse klienditeenindusele, mille eest Tele2 palub oma klientidelt vabandust. Kõneposti jäetud teadete kuulamine ning klienditeenindusse oma mobiililt
helistamine on alates tänasest kuni 31. maini tasuta.

'Usume, et kui teenuse kasutamine midagi ei maksa, siis see julgustab kliente proovima ning uuenenud tootega sinasõbraks saama' ütles Tele2 turundus- ja müügidirektor Toomas Tiivel. 'Kõnekeskuse järjekord on hetkel selgelt liiga pikk, lähipäevil olukord kindlasti rahuneb. Maikuu lõpuni on kõned klienditeenindusse tasuta,' lisas Tiivel.

Tele2 käivitas kõneposti teenuse kõigile lepingulistele klientidele 4. mail. Kliente informeeriti kõneposti teenuse käivitamisest eelnevalt kirja ja/või e-maili teel. Enne teenuse käivitamist kasutas võimalust teenus deaktiveerida vaid 22 klienti. See julgustas arvama, et teenus juba ette hästi vastu võetud.

Tele2 kõnepostiteenus on ilma avamis- ja kuutasuta, kõneposti jäetud teadete kuulamise tavahind on 0,49 krooni minutist. Automaatselt suundub kõne kõneposti ainult Eestis, välismaal olles tuleb suunamine aktiveerida
telefonilt eraldi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing