EPL: Saku ootab jalgpalli EMi ajal õllemüügi kasvu

14. juuni 2004, 07:34

Saku ootab alanud Euroopa jalgpallimeistrivõistluste ajal õllemüügi kasvu, eriline ootus on seatud Carlsbergile.

Saku konkurent Tartu Õlletehas õllemüügil erilist seost jalgpalli EMiga ei näe, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Eestis kasvab õllejoomine tänu suvele, mitte jalgpalli EMile Portugalis,? ütles Tartu Õlletehase juhatuse esimees Tarmo Noop. Kui üldse, siis võiks mängudeaegne müügi kasv Noobi sõnul tulla pubidest, kuid eestlastel ei ole tema sõnul kombeks suvel pubis teleka ees olla.

A Le Coqil on oma jalgpalliõlu, mida suvel taas müüma hakati.

Saku plaanib Carlsbergi kui EMi suursponsorit jõudsalt mängude ajal reklaamida. Peamised müügi kasvu ootused ongi selle margiga seotud, tänavu aprillist juunini peaks Carlsbergi müük Saku hinnangul kujunema 140 protsenti suuremaks kui eelmise aasta samal perioodil.

Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul tuuakse esimeses järgus turule pooleliitrised jalgpalliteemalised Carlsbergi purgiõlled, et suurendada Carlsbergi müüki Eestis 1,2 miljoni liitrini aastas, hõivates sellega margile veerandi Premium õllede koguturust. Pubides käib EMi ajal Carlsbergi kampaania, mille käigus on võimalik võita jalgpallifänni õnnesokid või õnnenokatsi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing