SLÕL: Õllesummer võib kesvamärjukest reklaamida

18. juuni 2004, 08:12

Eesti Lastevanemate Liit leiab, et Õllesummeri reklaamile joonistatud tegelased sarnanevad populaarse joonisfilmi «Lotte» omadega.

Lastevanemate Liit on veendunud, et napsitamisele keskendunud üritus, nagu Õllesummer seda on, ei tohiks end reklaamida multifilmikangelaste abil, kirjutab SL Õhtuleht.

«Leiame, et vabas ühiskonnas peab leiduma igaühele oma koht. Ruumi olgu ka õllefestivali jaoks. Ent multifilmitegelastega välireklaamid loovad paraku mulje, nagu oleks tegu lasteüritusega. Mis veel halvem: sedalaadi reklaam edastab sõnumit, nagu oleks õlletarbimine vajalik ja väärtuslik osa elust,» kurdavad vanemad ja kutsuvad Õllesummeri korraldajaid üles kodanikuvastutust näitama ja reklaamikampaaniat lõpetama.

Festivali pressiesindaja Eva Luigas ütles BNSile, et teadlikult pole korraldajad joonisfilmikangelasi kasutanud, ehkki reklaami on kujundanud kunstnik Heikki Ernits, kes on ka «Lotte» tegelaste looja. Luigase sõnul on Õllesummer kogupereüritus, kus on tegevust ka lastele. Alkoholi reklaamimise multifilmikangelaste abil reklaamiseadus keelab, kuid tarbijakaitseameti pressiesindaja sõnul pole meelelahutusürituse reklaam käsitletav alkoholireklaamina.

«Sestap ei näe me vajadust hinnata, kas ürituse reklaamil on kasutatud konkreetse joonisfilmi tegelasi või lihtsalt joonistusi samalt kunstnikult.»

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing