Radiolinja tunnistab eksimust Zen kampaaniaga

05. juuli 2004, 13:44

Radiolinja tunnistab, et prognoosis Zen kampaaniaga kaasnenud kõnede mahu kasvu valesti.

Seetõttu pidi Radiolinja tegema telefoniteenuse kvaliteedi säilitamiseks piiranguid kampaania tingimustesse, teatas ettevõte. Radiolinja Eesti juht Sami Seppäneni sõnul on ettevõte valmis olukorra korrektseks lahendamiseks tegema koostööd Tarbijakaitseametiga ning pakkuma klientidele kompensatsiooni.

Seppäneni sõnul on Radiolinja võrk Eestis hästi välja arendatud ning kannatab suurt kõnekoormust, kuid tasuta helistamise kampaania viis ettevõtte olukorda, kus oli siiski ette näha võrkude ülekoormatust. ?Seadsime endale sihiks saada aasta lõpuks 30 000 ZEN-klienti. Liitumiste tempo oli mitu korda kiirem kui prognoositud, see ületas kõik senised ootused, samuti ületas prognoosi mitmekordselt kõnede maht võrgus,? lausus Seppänen.

?Võib öelda, et see oli meie ajaloo suurim liitumiste laine,? lisas ta.

Suure liitujate ja tasuta kõnede mahu juures tekkis võrgu ülekoormuse oht ning löögi alla oli sattumas kogu Radiolinja kliendibaas. ?Olime teinud eelnevalt vea, mille parandamiseks jäi järele vaid üks otsus, piirata tasuta kõnede hulka 5 tunniga kuus,? nentis Seppänen. Tema sõnul puudutab see otsus siiski vaid 5 protsenti Zen klientidest, kuna 95 protsenti tasuta liitunuist helistab alla viie tunni kuus ning keskmine kõnede maht kuus on 1,2 tundi liitunu kohta.

Radiolinja on tänaseks täiendanud võrku lisaseadmetega ning testib võrgu toimimist erinevatel koormustel, samuti on ettevõte kiirendanud edasist võrguinvesteeringute tempot. Seppäneni kinnitusel pakub Radiolinja Zen klientidele kompensatsiooniks tasuta kõneaega viie tunni ulatuses ka septembris. Esialgu pidi tasuta kõneaeg lõppema augustis.

Samas soovib ettevõte Seppäneni sõnul kompensatsioonide õiglast suurust arutada ka koostöös Tarbijakaitseametiga.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing