EPL: Daewoo uus nimi tõi automüüjale kasumi

30. juuli 2004, 09:32

Daewoo kaubamärgi autode Chevrolet?ks muutumine möödunud sügisel tõi Pleionele nii automüügi kui ka kasumi kasvu, kirjutab Eesti Päevaleht.

'Meie mudelivalik on laienenud ja paremaks läinud, tehas on hakanud konkreetsemalt ja turule orienteeritumalt tööle ning see on toonud ka automüügi kasvu,' ütles Pleione tegevjuht Kalev Lepp.

Kui eelmise aasta esimeses pooles müüs firma 60 uut autot, siis selle aasta esimesel poolel 79. Firma käive kasvas samal perioodil 40 protsenti, 20,9 miljoni kroonini.

Lepa sõnul on endised Daewoo mudelid nüüd Chevrolet?dena muutunud kvaliteetsemaks, kuna kasutatakse uut disaini ning materjale.

'Inimesed on hakanud uuesti salongi külastama ja proovisõitu tegema,' ütles Lepp. Samas suhtub suur hulk eestlasi nime vahetanud automargi kvaliteeti endiselt skeptiliselt.
Kahe aasta pärast soovib firma müüa juba 500 uut Chevrolet?d aastas, hõivates sellega 5 protsenti uute autode turust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing