SASi uus strateegia jagab reisijad kolme klassi

24. august 2004, 13:14

Skandinaavia lennufirma SAS tutvustas eile oma uut strateegiat, mille kohaselt hakatakse reisijatele alates oktoobri lõpust pakkuma kolme hinnaklassi.

Ühtlasi teatas SAS, et edaspidi ei vaja ta enam eraldi odavlennufirmat Snowflake, vaid hakkab seda kasutama kaubamärgina Skandinaavias odavate lendude korraldamisel, kirjutas Dagens Nyheter.

Turistiklass (economy) pakub Euroopasse odavlende, mida seni tegi Snowflake. Selle klassi hind tuleb suhteliselt odav ning sööki ja jooki pakutakse lennukis lisatasu eest. Selles klassis reisimine on ca 50% odavam kui äriklassis.

Lisamugavusi pakkuv economy flex klass on mõeldud turistiklassis sõitvate ärireisijate mugavamaks ja paindlikumaks teenindamiseks. Selle hind moodustab 75-90% äriklassi hinnast ning seal pakutakse ka süüa-juua.

Uus esimene klass ehk äriklass kannab nime business ja selles klassis reisijatele pakutakse täiendavaid mugavusi, näiteks laiemat istet ja paremat toitu.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing