Tartlased on linna heakorratelefoni 1789 alates selle avamisest veebruarikuus teavitanud 2432 probleemist, teatas Tartu linnavalitsus.

">

Tartlased on heakorratelefoni teavitanud ligi 2500 probleemist

08. september 2004, 13:38

Tartlased on linna heakorratelefoni 1789 alates selle avamisest veebruarikuus teavitanud 2432 probleemist, teatas Tartu linnavalitsus.

Teateid on saadetud nii tänavavalgustuse kui haljasalal sööva hobuse kohta.

Tartu Veevärgi dispet?erteenistuse juhataja Priit Põdra sõnul on heakorratelefon 1789 seitsme kuuga üllatavalt hästi käivitunud, sest ligi 2500 teatele lisanduvad veel veevärgi teated.

Kõige rohkem, 627 teadet on tulnud linna heakorra küsimustes. Tänavate kohta on laekunud 449, liikluskorralduse ja tänavavalgustuse kohta 340 ning haljastuse kohta 178 teadet.

Ühe omapärasema sissekandena heakorratelefoni logiraamatus küsis linnakodanik maikuu lõpus, et miks sööb Pika ja Roosi tänava ristmikul haljasalal hobune.

Tartu heakorratelefon 1789 töötab kõikides võrkudes ja sellele numbrile saab saata ka sõnumit. Nii helistamine kui sõnumi saatmine maksab tavahinna.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing