Neljapäev 23. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

EPL: Rikked jätavad kliendid kuni nädalaks ilma internetita

01. oktoober 2004, 08:05

Elioni, Starmani ja STV tehnikuid tuleb kaua endale appi oodata.

Tallinlane Jaan kurtis Eesti Päevalehele Elioni pikkade järjekordade üle. ?Kui teenindaja peab koju tulema, siis antakse kohe ligi nädalane ooteaeg, mis minu jaoks on selgelt liiga pikk. Aga kui kohale tulevad, tehakse poole tunniga asi korda,? ütles ta. Jaanil on väikeettevõtjatele mõeldud interneti püsiühenduse pakett.

Kaidi kasutab kodus Tedre tänavas Starmani odavaimat püsiühenduse paketti. ?Suvel olid kogu aeg mingid jamad ja Starmani teenindajad polnud üldse sõbralikud,? rääkis ta. Kaidi tuli suveõhtutel koju, kuid avastas tihtilugu, et netiühendus ei tööta. ?Helistasin Starmani. Mingi tibi ütles, et jaa, jaa, ühendan internetimehega. Siis öeldi, et mees on hõivatud ja lubati tagasi helistada, aga ei helistatud,? rääkis ta. ?Nad põhjendasid kogu aeg, et on mingid tehnilised piirkondlikud probleemid,? ütles ta.

Tiina maksis STV-le umbes kuu aega tagasi, et firma paigaldaks püsiühenduse tema koju Pelgulinnas. ?Siiani pole paigaldatud. Ja helistanud nad ka pole,? ütles ta, lisades, et STV lubas algul ühenduse 10 päeva jooksul paigaldada. ?10 päeva sai mööda, helistasime, öeldi, et tulevad kolme nädala jooksul. Nüüd aga ei ole neid kusagil,? ütles Tiina. STV teenindajad on tema sõnul ainult vene keeles rääkivad inimesed.

Starmani juhatuse liikme Henri Treude sõnul lähevad firma tehnikud kliendi juurde rikkeid parandama reeglina kahe tööpäeva jooksul. ?Kampaania ajal teinekord tuleb klientidel nädal või rohkem oodata,? ütles ta.

STV juhatuse liikme Raivo Mihkelsoo sõnul üritab firma rikked likvideerida kolme tööpäeva jooksul. ?Nädalasi järjekordi meil kindlasti pole.?

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing