EPL: Kaupmehed hoiavad kohvi hinna jõuga madalal

04. oktoober 2004, 08:10

Odav kohv on kliendi kaupmehe juurde meelitamise tavaline nipp.

?Kohv on hästi võrreldav kaup ja inimesed teevad kindlasti oma ostueelistused sellest lähtuvalt, kus poes on kohv odavam. Muidugi, palju mõjutab ka poe sortiment ja muud tingimused, aga üks kindel argument on kohvi hind kindlasti,? ütles Paide Maksimarketi juhataja Tiiu Lunts Eesti Päevalehele.

ASi Paulig Baltic turundusdirektori Rainer Tammeti sõnul on kohvi hinna madalal hoidmine vana nipp. Seda ka maailmas kohvi tarbimise osas ühe inimese kohta esikohal olevas Soomes. ?Kohvil on väga oluline osa soomlase toidukorvist ja seetõttu on juba aastaid olnud trend selline, et kaupmehed müüvad kohvi kas omahinnaga või siis isegi alla selle, et kliente oma kauplustesse meelitada,? ütles ta. Siiski ei soovinud ta kommenteerida, kas sedasama teevad ka Eesti kaupmehed.

Tammeti sõnul on Eestis kohvikaupmeeste vaheline konkurents tihenenud ning sagedaste müügikampaaniate tõttu on kasum müüdud paki pealt kahanenud. Seetõttu ei pruugi kohvi hinna tõus maailmaturul otseselt tarbijale tunda anda.

Sissetoojate hinnangul võib kohvi hinna muutus maailmaturul mõjutada kohvipaki hinda Eesti poodides ja turgudel alles kolme-nelja kuu pärast.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing