Internetireklaam kasvab

12. november 2004, 13:33

Internetireklaami netokäive jaanuarist septembrini moodustas 22 miljonit krooni ehk 3% meediareklaamituru kogukäibest, näitas TNS Emor uuring.

TNS Emori reklaamikulutuste uuringu andmetel oli käesoleva aasta esimesel 9 kuul internetireklaamituru maht 22 miljonit krooni. Aasta lõpuks prognoositakse kasvu 30 miljoni kroonini.

Suurima reklaamikäibega internetikeskkonnad on Delfi, Everyday ja Elion (hot.ee ja neti.ee), mis kokku moodustavad ligi 2/3 turu käibest. Trükiväljaannete kodulehekülgedest suurima reklaamikäibega on Postimees.ee. Käesoleva aasta esimese 9 kuu jooksul on 12 suuremas Eesti internetikeskkonnas olnud 740 erinevat reklaamijat. Suurimad neist on Eesti Ühispank, Hansapank, Estonian Air, Starman ja EMT.

Enamreklaamitud tooteharud on finantsteenused, vabaajaga seonduv (kontserdid, spordiüritused),internetiteenused (kaubamajad, portaalid), reisijatevedu, infoteenused, mobiilside, autod, jaekaubandus ja arvutid. Aasta lõpuks prognoositakse 30 miljonilist käibetaset, mis tähendab 7% kasvu võrreldes 2003. aasta tasemega. Kuna internetireklaamituru käibekasv on liikunud sarnaselt kogu meediaturu kasvutempoga, siis selle osakaalu kasvu ei ole oodata.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing