Arla teeb Lähis-Idas maineparanduskampaania

21. veebruar 2006, 10:53

Taani–Rootsi piimakontsern Arla, mille müük on Lähis-Idas moslemite boikoti tõttu kõvasti kannatada saanud, püüab oma mainet kampaaniaga tõsta.

Selle kampaania eesmärk on avaldada sümpaatiat meie klientidele, kes on lehtedes ilmunud pilapiltide tõttu kannatada saanud, ütles Arla tegevjuht Peder Tuborgh ajalehele Politiken.

Peale selle tahetakse raha anda ka kohalikele abiorganisatsioonidele. Näiteks soovib Arla iga müüdud toote pealt anda teatud summa Punase Poolkuu organisatsioonile.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing