Meediareklaami turg kasvas Lätis viiendiku, Eestis veidi vähem

24. märts 2006, 09:37

Mediareklaami turg kasvas mullu Lätis 22%, Eestis 15% ning Leedus 9%, seevastu kui Soomes vaid 3%, kirjutas Kauppalehti.

Kasvutempo Baltimaades jätkub, meediareklaami mahu kasvu ennustatakse 10-12% aastas, lausus Elina Fronzek Mediaviestist.

Nii nagu Soomes võtab ka Eestis lõviosa meediareklaami turust ajalehed. Lätis ja Leedus on esimesel kohal telereklaam.

Kõige suuremas kasvus on Baltimaades internetireklaam. Lätis ja Leedus kasvas selle maht mullu tervelt 75%, Eestis kolmandiku. Nii nagu Soomes haarab netireklaam Eestis ja Lätis kogu meediareklaami turust kolm protsenti, Leedus on see 2 protsendi peal.

Fronzeki sõnul käib Eestis kõva konkurents telereklaamile. 'Prime time on tihti väljamüüdud, mida näeb ka reklaamihinna tõusus.'

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing