SLÕL: Õllepruulijatel käib ära-joo-kampaania

27. aprill 2006, 07:57

Ajal kui sotsiaalministeerium soovib alkoholimüüki piirata, käivitas õlletootjate liit pealtnäha ülla sotsiaalkampaania 'Ära joo noorust maha!'

Sel nädalal alanud kampaania tarvis küsiti sotsiaalministeeriumi ning haridus- ja teadusministeeriumi toetust, millest mõlemad keeldusid, kirjutab SL Õhtuleht.

'Leidsime, et kampaania ei kanna tähenduslikult ühtset sõnumit, sest alkoholitootja teeb ühelt poolt alkoholireklaami tarbimise suurendamiseks ja teisalt sotsiaalreklaami tarbimise vähendamiseks,' ütleb sotsiaalministeeriumi pressiesindaja Katrin Pärgmäe.»

'Kuna tegu on vastuolulise kampaaniaga, otsustasime kampaaniat toetada mitte ministri isikus, vaid sisulise pressiteate näol, mis toetab igasuguse alkoholi tarbimise vähendamist.'

Õlletootjate liidu tegevjuht Jüri Kert ütleb, et müügimahtude vähenemist ükski tootja tõepoolest ei soovi.

'Tuleb arvestada, et mitu õlletootjat müüb peale õlle ka mahla, vett ja limonaadi. Seega saab ka nende kaupade abil müügimahtu suurendada. Kui õllemüük noorte arvel väheneb, siis las väheneb. Tootjad on seni küllalt hästi õllemüügiga hakkama saanud,' viitab Kert asjaolule, et sotsiaalkampaania mõju korral õllepruulijad pankrotti ei lähe.

Otsuse 14–17aastastele noortele kampaania korraldada teinud õlletootjad juba aasta tagasi. Kert lubab, et praegu bussipeatustes ja teles käimasolev kampaania ei jää viimaseks.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing