Statoili toitlustusäri edukas

30. mai 2006, 11:56

Autokütuste müüja Statoil on kiirtoidupakkumise laiendamisega saavutanud teenindusjaamade poodides 28% müügikasvu.

Statoili tootejuhi Toomas Meltsase sõnul on Statoili poodides pakutavad uued tooted ja teenused kaasa aidanud ettevõtte kliendibaasi laiendamisele, kokku on klientide arv võrreldes eelmise aastaga kasvanud samuti 28%.

Statoili keti raames on suurimad kasvud aasta lõikes Meltsase sõnul toimunud toitlustuse ehk 'Food to Go' kategoorias. Näiteks võileibade müügikasv on olnud +86%, kohvi ja tee oma +97% ning pirukate ja kookide osas +58,2%.

Statoil pakub oma poodides kiireid eineid, esmavajalikke toiduaineid ja valiku autohooldusvahendeid.

Statoilil on üle Eesti 46 teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaatjaama, kütuste jaemüügis on ettevõtte turuosa Eestis hinnanguliselt 30%.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing