Pühapäev 22. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Konkurendid ei lähe kaasa Fordi pakkumistega

02. juuni 2006, 10:49

Konkurendid ei lähe kaasa Fordi pakkumistega, kes soovib kasvatada turuosa USAs.

Ford pakub müügitoetuseks rahalist soodustust, intressivabu laene ja kuni 1000 dollarit bensiini ostmiseks, kirjutab Houston Chronicle.

Vähemalt General Motors ja Chrysler ei kavatse pakkumisega kaasa minna.
Fordi 'Sõida Meiega' programm, mis kestab veel ka juulis, koosneb ettemakstud Mastercardist kütuse ostmiseks. Sooduspakkumisest anti teada kolmapäeva hilisõhtul. Neljapäeval teatas Ford, et nende automüük USAs vähenes 1,9 protsendi võrra.

Fordi USA kunded saavad nullprotsendiga laenu ja kütuseostmiseks kaardi või raha tagasi ja kütuseostmise kaardi, kuid mitte kõiki kolme soodustust, teatas Ford.

Sel aastal on Fordi müük jaanuarist maini võrreldes aastatagusega vähenenud 3,5 protsenti. Linnamaastureid nagu Explorer ja Expedition ei ostetud enam nii palju, kuna bensiinihinnad lõid aprillis ja mais USAs rekordeid.

Autoostjad näitavad ülesse suuremat huvi väiksemate, efektiivsema kütusetarbimisega Toyota ja Honda mudelite vastu ning uute General Motorsi linnamaasturite vastu, ütles Edmund.comi analüütik Jesse Toprak.

'Me ei kavatse vastata Fordi programmile,' ütles Chrysleri pressiesindaja Kevin McCormic. 'Me jätkame käimasolevate sooduspakkumistega.'

Chrysler pakub autoostjatele kuni 60 kuuks intressivaba finantseerimist ning linnamaasturi Dodge Durango ostjatele kuni 5000 dollarit tagasi.

General Motorsi juht Rick Wagoner ütles, et neil pole hetkel plaane minna kaasa Fordi pakkumistega. Aasta eest pakkus General Motors autoastjatele samu soodustusi, mida oma töötajatele, sundides Fordi ja Chryslerit järgnema. Sel aastal on General Motors püüdnud selliseid soodustusi vältida – pigem on pakutud piirkondlike soodustusi kindlatele automarkidele.

Mis vähenes USA annualiseeritud automüük aastataguselt 16,7 mln sõidukilt 16,1 miljonini. Samas on Autodata andmetel aastakümne keskmise autmüük 17 miljonit sõidukit.

Mais kasvatasid Aasia autotoojad, nagu Toyota ja hinda oma turuosa USAs. Toyota müük kasvas mais 17 protsenti ja Honda oma 16 protsenti. Nissani müük vähenes 7,3 protsenti – see oli seitsmes languskuu viimasest kaheksast. Aasia autotootjate turuosa kasvas mais aastaga 2,1 protsentipunkti, 38,6 protsendini. USA autootjate turuosa kahanes samal ajal 2,8 protsendipunkti võrra, 54,6 protsendini.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing