Eesti Konverentsikeskus sisenes Horvaatia ja Soome turule

06. juuni 2006, 11:06

Eesti Konverentsikeskuse turundusüksus Best-Marketing korraldab täna Helsingis ja homme Zagrebis rahvusvahelise effektiivse turunduse konverents EFFIE.

Mõlemal konverentsil on peaesinejaks prof. John Philip Jones, turundusefektiivsuse valdkonna juhtiv teadlane New Yorkist. Lisaks Jonesile tutvustavad maailmas tunnustatud effektiivseid turundustegusid esinejad Singapurist, Rootsist, Suurbritanniast ja Saksamaalt.

Soomes esitab Eesti Turundustegu 2005 võitnud Hansapanga NPNK tööd Joel Volkov reklaamibüroost TANK.

Eesti Konverentsikeskus korraldab koostöös American Marketing Associationiga Best-Marketing -i kaubamärgi all turunduskonverentse Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Soomes ja Horvaatias. Best-marketingi juhi Hando Sinisalu sõnul toimub järgmine Best-Marketingi konverents oktoobri lõpus Poolas.

„Kesk-ja Ida Euroopa konverentsiturg on praegu tõelises kasvufaasis ja nn Uue Euroopa riikide reklaamiturud kasvavad kiiresti,” märkis Sinisalu ja lisas: „Alates käesolevast aastast on Best-Marketing ka Ida-Euroopa suurima reklaamifestivali „Golden Drum” ja koostööpartner ning see tugevdab meie positsioone regioonis veelgi.”

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing