Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

PM: Infootsija ooteaja eest maksmisest ei pääse

18. juuli 2006, 07:54

Infotelefoni ootejärjekorras kulutatud minutite eest peab maksma helistaja, sest ootejärjekorda on kõnest tehniliselt eristada väga keeruline.

Tarbijakaitseameti turujärelevalve osakonna juristi Maret Tambu sõnul pole järjekorras olemine seadustega reguleeritud, kirjutab Postimees.

'Kui inimene saab liinile, pole operaatoril võimalik eristada, kas klient on ootejärjekorras või kõne on alanud,' ütles Tambu. 'Oleme asja koos sideametiga arutanud ja leidsime, et midagi ei saa teha.'

Tambu sõnul peaks tarbija mõistma, et infoliinile helistamise eest peab ka maksma. 'Suure sunniga saavutasime selle, et infotelefonid nüüd kõne alguses kõnehinda ütlevad.'

Infotelefoni 1182 haldava Ekspress Hotline"i juhataja Vahur Kukk ütles, et kui kõne on alanud, siis peab selle eest ka maksma. Ta lisas, et kõne alguseks loetakse liinile ehk ootejärjekorda pääsemist.

Elioni meediasuhete juhi Ain Parmase sõnul oleks ooteaega kõnest võimalik eristada ainult siis, kui ooteaeg oleks kogu aeg ühepikkune.

Sideameti osakonnajuhataja Alo Einla ütles, et ta ei näe põhjust, miks ei peaks olema võimalik tegeliku kõne ja ooteaja eraldamine, kuid see ei ole infotelefonide huvides.

Kuke sõnul võib ooteaja ja tegeliku kõne eraldamine olla võimalik, kuid keeruline. 'Suhtleme kõigi Eesti operaatoritega ja ühtseid tingimusi on raske luua,' hindas ta olukorda.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing