MTV Eesti: enamik reklaamist hakkab tulema Eesti ettevõtjatelt

04. september 2006, 15:19

MTV tegevjuhi Indrek Veskise sõnul hakkab enamik MTV Eesti reklaami tulema Eesti ettevõtjatelt.

MTV tegevjuht Indrek Veskis ei tahtnud Äripäevale öelda täpset reklaami eelarve numbrit. 20% MTV Eesti programmist saab olema kohalik. Reklaamist moodustab kohalik reklaam enamuse.
Veskis näeb MTV Eesti võimalusi Eesti reklaamimaastikul optimistlikult. MTV Eesti on suunatud eeskätt noorematele inimestele - kanali sihtgrupiks on 15-35aastased noored. Veskise sõnul on kanali sihtgrupiks noor ja nooruslik, trenditeadlik inimene. 'Kindlasti on reklaamikliendi jaoks tegemist atraktiivse sihtgrupiga,' rõhutas Veskis.
Veskis rääkis, et varem teised telekanalid MTV Eestit väga tõsise konkurendina ei näinud, praegu on aga olukord muutunud. MTV Eesti on nišikanal, kuid siiski tõsine konkurent. 'Reklaamiturg ei kasva aastas piisavalt kiiresti, samas sihtgrupi ligitõmbamiseks on võimalik kasutada ka teisi meetodeid,' rääkis Veskis. Ta toob esile eesmärki tõmmata noori ära internetist. Samas ei välista üks keskkond tema sõnul teist. Peagi avatakse MTV Eesti kodulehekülg, kust saab MTV-d reaalajas jälgida, mõne aja pärast on võimalik MTV-d ka 3G vahendusel vaadata.

Täna kell 22:00 läheb eetrisse MTV Eesti telekanal.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing