Meelis Milder: Apranga reklaamib oma tegemisi suurte tähtedega

25. oktoober 2006, 14:16

Baltika juht ja suuromanik Meelis
Milderi sõnul on riidekaupluste keti Apranga enese reklaamimise stiil veidi
naljakas ja alati tehakse seda suurte tähtedega.

"Kui Apranga midagi ette võtab, siis teeb ta seda alati suurte tähtedega. Meie jaoks on selline stiil veidi naljakas," kommenteeris Milder.

"Meid seob Aprangaga pikk ja sügav sõprus. Oleme Balti turgudel koos tegutsenud juba mõnda aega. Tunneme üksteist päris hästi. Apranga oli mõni aeg tagasi ka meie hulgiostja. Selles osas on nende enese reklaamimine veidi kummaline," lisas ta.

Milderi sõnul on iga tegutsev ettevõte mingis mõttes konkurent, aga samas pole Armani Baltikale suurem konkurent kui Selveri toidupood. Kõik võitlevad ju tarbija rahakoti eest. "Balti turgudel võib konkureerivateks pidada Baltika Montoni kaubamärki ja Apranga Zara kaubamärki."
Aprangal ja Baltikal on erinevad ärimudelid. "Apranga toob sisse rahvusvahelisi brände ja eksponeerib neid. Baltikale meeldib jällegi oma asjad otsast lõpuni ise valmis teha. Meie mudel võimaldab rohkem raha teenida. Samuti ei piira see meie laianemist erinevatel turgudel, erinevalt Aprangast, kellel märkide jagunemine erinevatel turgudel on märgiomanike poolt ette ära määratud," kommenteeris Milder.

"Ma usun, et meie kliendid usaldavad meid rohkem kui Apranga omad neid," lisas Milder.


Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. October 2006, 14:15
Otsi:

Ava täpsem otsing