Tallink lahkab oma presentatsioonis 2015. aastal kehtima hakkava väävlidirektiivi mõju ja lahendusi, nentides et see on laevandussektorile keerukas ning üht lahendust ei ole.
Kui kasutada madala väävlisisaldusega kütust, oleksid investeerimiskulud madalad, kuid kütusekulu kallis. Laevaliikluse graafikuid ei mõjutaks see üldse. Ei ole tarvis teha mingeid muudatusi punkerdamise infrastruktuuris.
Kui lisada heitgaaside puhastusseadmed, siis see maksaks praeguste kulude kohaselt 2-15 miljonit eurot laeva kohta. See võimaldaks kasutada odavamat kütust. Tehnoloogia kasutamisel oli piiratud mõju laevaliikluse graafikutele. Tarvis on täiendavat jäätmetööstust.
Kolmas variant on laevade ümberehitus LNG kasutamiseks. Sellisel juhul on investeerimiskulud kõrged. Kütuse hind tuleks sama. Vajab väga suuri ümberehitusi ning laevaliikluse graafikutes tuleksid pikad katkestused. Praegu on selle kasutamiseks infrastruktuur piiratud.
Ühtlasi teatas Tallink, et on käibelt maailma suurim maksuvabade laevapoodide operaator. Kogu maailma maksuvabade poeoperaatorite seas on Tallink 11. kohal, temast tagapool on näiteks Amsterdami Schipoli lennujaam kui ka Tokio Narita lennujaam.
Tallink püüab läheneda uutele klientidele laiendamaks reisijate päritolugeograafiat. Enam kui 10% reisijatest tulevad väljaspoolt koduturge. Maailmakaardil on ära märgitud lipukestega USA, Kanada, Brasiilia, Hiina, Jaapan, Venemaa, Itaalia, Prantsusmaa ja Suurbritannia.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!