Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbijakaitse ootab GoldTraveli vastu nõudeid
Tarbijakaitseamet kuulutas möödunud reedel välja GoldTraveli maksejõuetuse ning palub kõigil tarbijatel, kes on reisibüroole ette maksnud, esitada raha tagasisaamiseks avaldus.
GoldTraveli maksejõuetus kuulutati välja reisiettevõtte suutmatuse tõttu täita oma kohustusi tarbijate ees, selgitas tarbijakaitseamet. Seoses sellega jäävad ära kõik reisifirma vahendatud ja tulevikus toimuma pidanud reisid.
Tarbijakaitseamet palub kõigil eraisikutest tarbijatel, kes on tasunud reisibüroole GoldTravel OÜ tulevikus toimuma pidanud reiside eest, esitada selle kohta avaldus hiljemalt 11. aprilliks. Tähtajaks esitamata nõudeid ei rahuldata.
Tarbijakaitseameti teatel on GoldTravelil 13 000 euro suurune tagatis, mis on seatud Salva Kindlustuse ASis. Turismiseaduse järgi on reisiettevõtja tagatisraha mõeldud reisijate reisilt tagasitoomiseks, nende majutamiseks kuni reisi lähtepunkti naasmiseni, reisitasu tagastamiseks tarbijatele pakettreisi ärajäämise korral või hüvitise maksmiseks pakettreisi ärajäänud osa eest ja tarbijale tasu tagastamiseks lunastamata pakettreiside kinkekaartide eest.
Juhul, kui on ostetud üksikuid reisiteenuseid (nt ainult lennupilet või ainult majutus) või kui maksja on juriidiline isik, ei kuulu nõue tagatisrahast hüvitamisele, rõhutas amet oma pressiteates.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.