Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Procter & Gamble kvartalikasumit kasvatas kodukeemia
Procter & Gamble (P&G), maailma suurim kodukeemia toodete müüja, teatas oodatust paremast kvartalikasumist, millele aitas kaasa ettevõtte koduhooldustoodete müügikasv.
Müük jäi samale tasemele ehk 20,6 miljardi dollari juurde. Orgaaniline müük kasvas 3%.
Peale kasumiaruande avalikustamist tegid ettevõtte aktsiad enne turgude avamist tõusu.
P&G tekstiili- ja koduhooldustoodete osakond, mis moodustab vähemalt kolmandiku müügist, kasvas 6%. Sellesse kategooriasse kuuluvad sellised brändid nagu Tide, Febreze õhuvärskendaja ning Duracelli patareid.
P&G raskustes olev iluosakond, mille hulka kuuluvad sellised tooted nagu Head & Shoulders ja Olay, parandas oma müügitulemusi 2% võrra.
Pampersi mähkmete ja Tide pesupulbri tootja teenis esimeses kvartalis 2,61 miljardit dollarit ehk 0,90 dollarit aktsia kohta. Aasta varem olid tulemused vastavalt 2,57 miljardit dollarit ja 0,88 dollarit aktsia kohta.
P&G jättis oma 2014. aastaks seatud kasumieesmärgid muutmata. Ettevõte loodab, et nende orgaaniline müük kasvab veel 3-4% ning põhitulu kasvab 5-7%.