Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kalm: olulisim otsus on firmade liitmine
EMT, Elioni ja Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm peab II kvartali kõige olulisemaks sündmuseks kolme firma liitmist.
"Möödunud kvartali olulisimaks sündmuseks oli otsus liita EMT, Elion ja Eesti Telekom, loomaks uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõtte. Jätkame eesmärgiga pakkuda nii era- kui äriklientidele suurima ulatusega, kvaliteetseimat ja terviklikku teenust, lahendusi kogu telekomi- ja IT-sektori ulatuses ning väärtuslikku sisu,“ teatas EMT, Elioni ja Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm pressiteates.
Ettevõtte teatel kasvas 2014. aasta teises kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes EMT mobiilse interneti kasutajate ning Elioni lairibateenuseid kasutavate klientide arv. EMT kasvatas oma turuosa nii era- kui äriklientide segmendis, teise kvartali lõpu seisuga oli EMT-l 872 600 klienti ning hinnanguline turuosa 45%.
Lepinguliste klientide arv kasvas aastaga 65 800 kliendi võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Suurim kasv tuli mobiilsest internetist. Arvutis mobiilse interneti kasutajate arv kasvas aastaga 10%, nutitelefonis mobiilse interneti kasutajate arv 19%.
Elioni IPTV-klientide arv kasvas aastaga ligi 3%, ulatudes teise kvartali lõpuks 164 000-ni. Uue nutiTV klientide osakaal moodustab 14% kõigist Elioni TV-ühendustest. Elioni internetiühenduse kasutajate koguarv oli juuni lõpu seisuga ligikaudu 223 000, mis on 2,5% enam kui mullu samal ajal.
Elioni hinnanguline turuosa kaabeltelevisiooniteenuste valdkonnas on 46%, mida on 1 protsendipunkti võrra rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Internetiühenduse valdkonna turuosa on jäänud samale tasemele, ulatudes 58%-ni.
Autor: 1321-aripaev
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.