Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kalevi emaettevõte ostab ka Laima brändi
Magusatootja Kalevi emaettevõte Orkla teatas, et laiendab oma haaret Baltikumis ning soetab ettevõtte, millele kuulub muuhulgas ka Laima bränd.
See ost peaks hinnanguliselt kahekordistama Orkla tegevusmahud Baltikumis, mis teeb firmast regiooni suurima tarbekaupade ettevõtte. Orkla poolt ostetavasse NP Food Groupi kuulub peale Laima brändi veel Staburadze, Gutta, Margiris ja Staburadzes Konditoreja.
„Enam kui 140-aastase ajalooga on Laima üks tugevamaid magusabrände Baltikumis. Laima ja teiste tugevate brändide ostmine on Orkla jaoks strateegiliselt tähtis ja tugevdab märkimisväärselt meie tegevust siin regioonis,“ märkis Orkla juht Peter A. Ruzicka. Lätis kuulub Laimale enam kui 30% turuosast.
NP Foodsi juhi Rolands Gulbise sõnul annab uus omanik ettevõttele ligipääsu paremale tehnoloogiale ning aitab brände edasi arendada. NP Foodsi käive ulatus mullu 77,1 miljoni euroni ja tegevuskasum oli 7,5 miljonit eurot. Ettevõttel on neli tehast Lätis ja üks Leedus. Kokku pakub firma tööd 1100 inimesele.
Orkla Norra börsil noteeritud ettevõte, mis tegeleb tarbekaupade tootmise ja müügiga Põhjamaades, Baltikumis, Kesk-Euroopas, Venemaal ja Indias. Möödunud aastal oli ettevõtte käive 33 miljardit Norra krooni. Firmas töötab üle 17 000 inimese.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.