Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Olerex: viie aastaga Eesti suurimaks

    AS Olerexi plaanib järgmise viie aasta jooksul investeerida 25 miljonit eurot uude tanklate ehitamisse ja olemasolevate renoveerimistesse.

    „Meie eesmärk on 2020. aastaks olla kütuse jaemüügi turuliider,“ märkis ASi Olerex tegevjuht Piret Miller tänasel pressiüritusel. Tema sõnul on neil hetkel 49 teenindusjaama, kuid selle aasta lõpuks juba 52 ja viie aasta pärast on eesmärk omada 70 teenindusjaama. Uute jaamade rajamisel on prioriteediks Tallinn ja Põhja-Eesti. 
    „Eesti on piisavalt väike ja mingil hetkel saab baasvajadus täis. Täna tunneme, et ei ole võrk täis. Tallinn on koht kuhu me pöörame tugevalt pilku ja hakkame aktiivselt toimetama,“ märkis Miller. Tema sõnul 70-80 tanklat Eesti turul ühele ketile on piisav.
    Miller rõhutas tänasel üritusel, et Olerexi on Eesti ettevõte, kus on Eesti omanikud ja töötavad kohaliku elu heaks. „Eesmärk on toimetada kvaliteetselt, ressursisäästlikult ja kvaliteetselt,“ sõnas Miller.
    Olerexi käive kasvas eelmisel aastal 3,65%. 2013. aastal kasvas mootorkütuse müügimaht 8%, muude kaupade ja teenuste müügimaht kasvas aastaga 20,8%.
    Küsimusele, kuidas tänavu esimene poolaasta on läinud, ütles Miller, et protsenti ei oska ta öelda. „Toidu osakaal on jätkuvalt tõusev trend ja sellele paneme järjest rohkem rõhku. Kütuseturu tõusutrend ei ole väga järsk sellele aastal, aga me oleme rahul. Oleme tulemustega rahul ning ootame ikka käibekasvu tänavu,“ sõnas Miller.
    Ta lisas, et sellel aastal esmakordselt on nad hakanud ostma kütust merelt, siiamaani osteti terminaalidest. ASi Olerex bensiinijaamades tänavu müüdav kütus tuleb põhimahus Soomest Porvoo ja Naantali rafineerimistehastest. „Me oleme seda otsust mitu aastat kaalunud. Põhipõhjus on olnud vabaduse loomine, et meil oleks kogemused ja me oleksime turu suhtes paindlikud,“ selgitas Miller. „Me lisasime ühe tarnevõimaluse, mis meil enne ei olnud.“
    Küsimusele, kuidas plaanib Olerexi erineda konkurentidest, vastas Miller, et nende põhieelis on see, et nad lähtuvad toitlustuskontseptsioonis tervislikkusest.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Balti börse vedas Leedu energiaettevõte
Kolmapäeval tegi Balti turgudel suurima käibe Ignitis grupe. Balti koondindeks edenes +0,21% ja Tallinna börs +0,26%. Riia börs taandus -0,06% ning Vilniuse börs -0,18%.
Kolmapäeval tegi Balti turgudel suurima käibe Ignitis grupe. Balti koondindeks edenes +0,21% ja Tallinna börs +0,26%. Riia börs taandus -0,06% ning Vilniuse börs -0,18%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Tartu automüüja ostab kodulinna konkurendi
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.
Peugeot’ ja Fiati edasimüüja Ascar Tartu OÜ ostab samuti ülikoolilinnas tegutseva Carring ASi, mis tegeleb Alfa Romeo, Jeep’i ja Opelite müügiga.