Kas müüd end poolmuidu?

Ekke Lainsalu 25. juuni 2008, 14:37

"See on liiga kallis!"... "Ma ei saa sellist tasu maksta"... Tuttavad, tüütud, igapäevased ja kohati masendusse ajavad kobinad meie hindade ja tasu osas.

Jätkuvalt ja pidevalt põrkame oma müügitöös kokku rünnakute ja muude stressitekitavate kommentaaridega meie hinna kalliduse üle. On see ka Sinul nii? Igaljuhul on see klassikaline müügiprobleem, mis ei lõpe vist iial.

Selle lahendamiseks on sadu võimalusi, kuid vahel võib isegi ajakirjandusest leida väga häid ideid, kuidas sellele vastuväitele vastata.

Ajakirja Autobild ühes numbris oli kirjas järgmine tsitaat, iseloomustamaks mingit väikeautot: "Säästmine tähendab üldjuhul loobumist ja antud auto puhul tähendab see sõidumugavusest loobumist."

Päris hea, kas pole? Mõtle oma teenusele, mõtle kasvõi sellele kui Sa küsid palka juurde või käid uue töökohaga seotud läbirääkimistel. Kõik tahavad Sinult nahka üle kõrvade tirida ja saada Sind poolmuidu. Ok. Nad saavad, aga sel juhul ainult osa Sinust: Sinu pühendumisest,

kompetentsist,

ajast,

lojaalsusest,

teenindusest,

kvaliteedist,

millest iganes!

Kui aga soovivad saada kõike, siis tuleb maksta Sulle täishinda (palka).

Kui klient või keegi teine tahab Sinuga kaubelda, siis ära anna niisama järele. Elus ei ole midagi tasuta: tahad odavalt, pead millestki loobuma. Sinu ülesanne on end müüa võimalikult motiveeriva tasu eest.

Parimat edu ja kaunist suve Sulle....ning ära müü end liiga odavalt!

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 19:14
Otsi:

Ava täpsem otsing