Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Meid ei huvitagi see, et Sa meie reklaami ei tea

09. september 2008, 10:48

Kui Sa meie reklaami näinud ei ole, siis Sa ei huvitagi meid. Kas kõlab pisut ülbelt? Ülbelt või mitte, aga igat kampaaniat ei olegi mõistlik läbi viia Reporteri reklaamipauside ajal, Ekspressi esikaanel ja/või Delfis bänneripinda ostes.

Parema ja oluliselt soodsama tulemuse võib suure tõenäosusega anda hoolikalt läbi mõeldud kampaania n-ö alternatiivsetes (ehk mitte-massimeedia) kanalites. Edu-eelduseks on aga võimalikult täpselt teada, kellele oma toodet müüa – ehk mida kitsamini on sihtrühm läbi mõeldud, seda täpsemini on võimalik „tulistada“. Toome siinkohal ühe näite sellel kevadel toimunud kampaaniast.

Autotootja Peugeot soovis Eestis turgutada juba mõnda aega turul olnud mudeli 207SW ehk universaalkerega peresõiduki müüki. Selleks tehti õige valik, hakates infot andma just perekondadele ning kasutades selleks alternatiivseid meediakanaleid. Täpsemaks sihtrühmaks võeti kuni 3-aastase ühe lapsega või teist last ootavad perekonnad. Sõnumi edastamise kanaliks valiti lastepoed ehk need, kes kahe kuu vältel sooritasid Chicco või Mothercare kauplustes ostu. Ostuga anti kaasa voldik, milles teavitati, et tulles Peugeoti esindustesse Peugeot 207SW autoga proovisõidule, saad müügimehelt 200-kroonise lastepoe kinkekaardi.

Täiendavalt oli paigutatud Kristiine kaubanduskeskuses lastepoodide vahetusse lähedusse ka konkreetne sõiduk, et ostjatel oleks võimalik peale info saamist reaalselt auto välimusest ülevaade saada. Igasse reklaam- ja proovisõiduautosse oli paigutatud lastetool, et tuldaks proovisõidule koos lastega.

Kinkekaardi lunastamiseks tuli minna kampaanialehele ning registreerida end proovisõidule. Peale mida võttis müügimees soovijaga ühendust ning lepiti kokku kliendile sobivaim aeg sõiduks. Proovisõidu lõppedes anti üle kinkekaart.

Kampaania eesmärgiks oli 300 proovisõidu saavutamine, mis ületati 50 protsendiliselt ehk tegelikult käis kahe kuu jooksul proovisõitu tegemas ligikaudu 450 noort perekonda ning kampaanialehel käis infoga tutvumas enam kui 2000 erinevat külastajat.

Kui Sina sellest kampaaniast midagi ei ole kuulnud, siis ei kuulu Sa sihtrühma.

Loo autor Reigo Kuivjõgi on Best Sponsorship OÜ juhataja.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 19:14
Otsi:

Ava täpsem otsing