Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tööandja nimi uhkelt Facebooki

    Kadri PõlendikFoto: Andras Kralla

    Oma ettevõtte promomisest sotsiaalmeedias ei piisa, kui töötajad virtuaalmaailmas oma tööandjat ei väärtusta, kirjutab toimetaja Kadri Põlendik.

    Ettevõtjad üldiselt teavad päris hästi, et sotsiaalmeedial on ettevõtte turunduses oluline roll. Facebook, Twitter, Instagram ja muud kanalid mõjutavad üha rohkem otseselt seda, kui palju inimesi tahab konkreetset teenust või toodet kasutada. Miskipärast aga kiputakse unustama, et parimad reklaamiagendid sotsiaalmeedias on ettevõtte enda töötajad, kes võiksid sedasama toodet või teenust oma sõprade-tuttavate seas levitada.
    Kas sina tead, kui palju sinu töötajaid on avaldanud oma Facebooki-profiilil selle, kus ja kellena nad töötavad? Kas sa tead, miks on iga töötaja ühe või teise valiku teinud? Miskipärast ei usu, et kuigi palju ettevõtteid on selle peale mõelnud või sellest töötajatega rääkinud.
    Sotsiaalmeedias esinemise reeglid
    Tavaliselt kipub sotsiaalmeedia töö kontekstis jutuks tulema siis, kui on tekkinud probleem: näiteks töötaja jagab ettevõtte kohta midagi, mis ei ole avalikkusele mõeldud. Siis on muidugi juba hilja. Kui juhile tundub, et ettevõttes on delikaatse info sotsiaalmeediasse levimise oht, tuleks paika panna reeglid, mismoodi võib töökohta Facebookis või Instagramis kujutada. Kas see on näiteks okei, kui töötaja paneb pildi oma töölauast või jagab hommikusel koosolekul kuuldud naljakat lauset?
    Hoopis positiivsemalt poolelt võiks iga ettevõtja läbi mõelda ka selle, kuidas panna oma töötajad sundimatult jagama ettevõtte ametlikult kontolt tehtud postitusi. Ning veelgi enam: kuidas panna nende sõbrad ja nende sõprade sõbrad neid edasi jagama. Emotsioonitud reklaamihõngulised postitused, kui hea toode või teenus meil ikka on, ei ole kindlasti see tee, mida mööda edukalt astuda.
    Parim reklaam on sõbra soovitus
    Üks tõhusamaid viise on konkreetsete töötajate esiletõstmine või tunnustamine, näiteks nagu teeb politsei- ja piirivalveamet. Siin aga peab silmas pidada, et igaüks ei taha, et neid avalikult sotsiaalmeedias presenteeritaks, mistõttu ongi oluline ettevõttes sellekohane reeglistik paika panna ning alati töötajatega kõik ideed läbi rääkida. Veelgi enam – võiks ju küsida töötajailt, mis paneks neid oma tööandjat Facebookis avaldama ja töökohaga seotud sisu levitama.
    Parim reklaam on, teadagi, suusõnaline soovitus. Nii töötab ka sotsiaalmeedia: kui minu sõber soovitab, siis ma usaldan seda soovitust.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.