Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tööandja nimi uhkelt Facebooki

    Kadri PõlendikFoto: Andras Kralla

    Oma ettevõtte promomisest sotsiaalmeedias ei piisa, kui töötajad virtuaalmaailmas oma tööandjat ei väärtusta, kirjutab toimetaja Kadri Põlendik.

    Ettevõtjad üldiselt teavad päris hästi, et sotsiaalmeedial on ettevõtte turunduses oluline roll. Facebook, Twitter, Instagram ja muud kanalid mõjutavad üha rohkem otseselt seda, kui palju inimesi tahab konkreetset teenust või toodet kasutada. Miskipärast aga kiputakse unustama, et parimad reklaamiagendid sotsiaalmeedias on ettevõtte enda töötajad, kes võiksid sedasama toodet või teenust oma sõprade-tuttavate seas levitada.
    Kas sina tead, kui palju sinu töötajaid on avaldanud oma Facebooki-profiilil selle, kus ja kellena nad töötavad? Kas sa tead, miks on iga töötaja ühe või teise valiku teinud? Miskipärast ei usu, et kuigi palju ettevõtteid on selle peale mõelnud või sellest töötajatega rääkinud.
    Sotsiaalmeedias esinemise reeglid
    Tavaliselt kipub sotsiaalmeedia töö kontekstis jutuks tulema siis, kui on tekkinud probleem: näiteks töötaja jagab ettevõtte kohta midagi, mis ei ole avalikkusele mõeldud. Siis on muidugi juba hilja. Kui juhile tundub, et ettevõttes on delikaatse info sotsiaalmeediasse levimise oht, tuleks paika panna reeglid, mismoodi võib töökohta Facebookis või Instagramis kujutada. Kas see on näiteks okei, kui töötaja paneb pildi oma töölauast või jagab hommikusel koosolekul kuuldud naljakat lauset?
    Hoopis positiivsemalt poolelt võiks iga ettevõtja läbi mõelda ka selle, kuidas panna oma töötajad sundimatult jagama ettevõtte ametlikult kontolt tehtud postitusi. Ning veelgi enam: kuidas panna nende sõbrad ja nende sõprade sõbrad neid edasi jagama. Emotsioonitud reklaamihõngulised postitused, kui hea toode või teenus meil ikka on, ei ole kindlasti see tee, mida mööda edukalt astuda.
    Parim reklaam on sõbra soovitus
    Üks tõhusamaid viise on konkreetsete töötajate esiletõstmine või tunnustamine, näiteks nagu teeb politsei- ja piirivalveamet. Siin aga peab silmas pidada, et igaüks ei taha, et neid avalikult sotsiaalmeedias presenteeritaks, mistõttu ongi oluline ettevõttes sellekohane reeglistik paika panna ning alati töötajatega kõik ideed läbi rääkida. Veelgi enam – võiks ju küsida töötajailt, mis paneks neid oma tööandjat Facebookis avaldama ja töökohaga seotud sisu levitama.
    Parim reklaam on, teadagi, suusõnaline soovitus. Nii töötab ka sotsiaalmeedia: kui minu sõber soovitab, siis ma usaldan seda soovitust.
  • Hetkel kuum
Karl Märka: piirame põhiseadusega riigikapitalismi „Kuidas mitte investeerida: 1001 näidet avalikust sektorist“
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ülevõtupakkumine pani suure tankerifirma aktsia taanduma
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kogemuslugu: kui minu ettevõtte väärtused enam minuga ei ühti
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Parima juhi konkursile esitati rekordiliselt üle 100 tippjuhi Vaata täisnimekirja
Konkursile "Parim juht 2024" esitati 110 tippjuhti, kelle seast selgub võitja mais Pärnu juhtimiskonverentsil.
Konkursile "Parim juht 2024" esitati 110 tippjuhti, kelle seast selgub võitja mais Pärnu juhtimiskonverentsil.
Uutele sõidukitele hakatakse väljastama keskkonnapasse
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Hullumeelne seiklus: autoga läbi Euroopa ja Aafrika
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Järgmine Soome ehitusfirma andis pankrotiavalduse sisse
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Nädala lood. Eestlased hulluvad Hispaania kinnisvaraäri järele, kutsehaigus tõi firmale ootamatu nõude, suur tehas läks Lätti
Äripäeva selle nädala populaarsemad lood ja teemad puudutasid Hispaanias kinnisvaraäri ajamist.
Äripäeva selle nädala populaarsemad lood ja teemad puudutasid Hispaanias kinnisvaraäri ajamist.