• OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−0,5%39 081,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,98
  • OMX Baltic−0,24%273,78
  • OMX Riga0,09%873,81
  • OMX Tallinn−0,51%1 719,69
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 500−1,86%5 705,45
  • DOW 30−0,9%41 763,46
  • Nasdaq −2,76%18 095,15
  • FTSE 100−0,61%8 110,1
  • Nikkei 225−0,5%39 081,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,98
  • 23.04.24, 06:00

TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist

On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Nordica, riigi lennufirma seni viimane tiivasirutus.
  • Nordica, riigi lennufirma seni viimane tiivasirutus. Foto: Erik Prozes/Postimees/Scanpix
Ma olen Tallinna lennujaama sage kasutaja, kuna ma lendan tihti, et osaleda rahvusvahelistel konverentsidel, külastada oma kodumaad ja käia puhkusereisidel. Minust on saanud Eesti lennundussektori huvitatud vaatleja – tegu on majandussektoriga, millele on kulutatud riigi raha ja mille puhul kriisid esinevad sagedamini kui päikesepaiste aprillis. On ehk aeg vähendada Eesti lennundussektoris ambitsioone ja riigi kaasatust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele