Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz tegi kastika

    Siin see on: Mercedes-Benzi X-klassi nimeline katse teha pikapiga sama, mida M-klassi sõiduk tegi linnamaasturite turuga aastal 1997. Nimelt soovib Mercedes muuta farmisõiduki moodsaks peremasinaks.

    Autoajakiri Car kirjutab, et mõne arvates on Mercedes sellele peole juba hiljaks jäänud. Kastikad on paljude inimeste elustiili osa juba mitu põlvkonda - mõnel pool aitab kastikas ka maksudega mängida, tehes selle odavamaks kui ükskõik millise muu firmasõiduki.
    Tavaliselt on kõik kastikad viletsapoolse sõidumugavusega, eriti just teedel, aga Mercedese X-klass pidi sõitma nagu... Mercedes.
    Mitte iga päev ei saa kirjutada Mercedese uuest autoklassist. Eriti, kuna tegemist on lausa uue turusektoriga, ei imestagi lugeja väga, kuuldes, et Mercedes on natuke pattu teinud. Uus X-klass mitte ainult ei põhine 2016. aastal tutvustatud Nissan NP300 Navaral, vaid seda lausa hakkab ehitama Nissan oma Hispaania Navara vabrikus. Nissanil on kastiautode ehitamisega rohkelt häid ja halbu kogemusi ning Mercedese muudatused ulatuvad visuaalsest poolest palju kaugemale.
    Navara peaks olema autoliku kastika tegemiseks hea algus, sest sellel, erinevalt oma lehtvedrudel konkurentidest Volkswagen Amarokist ja Ford Rangerist, on ka tagasillal sõidumugavuse huvides keerdvedrud.
    Kuigi näiteks akende poolest sarnaneb X-klass Navaraga silmatorkavalt, on Mercedese kast pikem ja rööbe juhitavuse huvides laiem.
    X-klassi mootorivalikus on paar 2,3liitrist neljasilindrilist Nissani diislit, millest üks ühe turboga 161hobujõuline ja teine 187 hobujõuga topeltturbo. Mõlemal lülitatav nelivedu ja valikus seitsmekäiguline automaatkast, tavalise kuuekäigulise manuaali asemel. V6 mootor saabub 2018. aasta keskel ja sellel on 254 hobujõudu ühes pideva nelikveo ja seitsmekäigulise automaatkäigukastiga standardis.
    Loomulikult on tuntav erinevus auto sisemuses. Kui viimane VW Amarok meenutas suurt Golfi, siis Mercedes X-klass meenutab tõelist premium-sõidukit. Viimase tegemisel on abiks näiteks C-klassilt pärit näidikud ja osa keskkonsoolist ja V-klassilt pärit meediaekraan.
    X-klass jõuab Suurbritannias müügile ilmselt enne selle aasta lõppu ja 600 eriti kirglikku klienti võivad oma pikapi juba enne jõule kätte saada.
    Mercedes-Benz X-klassFoto: Mercedes-Benz
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.