Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Legendaarne Porsche 944 Turbo võttis mõõtu oma lapselapsega
Autoveeb The Drive seadis vastamisi ühe kaheksakümnendate parima sportauto kaasaegse maasturiga, tulemus on paraku etteaimatav.
Kas uus Porsche Macan on ringrajal kiirem kui legendaarne Porsche 944 Turbo? Kas 30 aastat tehnoloogilist arengut on tekitanud olukorra, kus Porsche odavaim maastur on kiirem kui nende üks paremaid lihtsaid sportautosid? Ilmselt võib juba küsimuse püstitusest aru saada, kuhu poole asi tüürib. Samuti on huvitav, et võrreldakse 30 aasta taguse odavaima Porsche parimat versiooni kaasaegse odavaima Porsche kangeima variandi, Macan GTSiga.
Tänasel vahval vanasõidukil 944 on üks eelis – auto on kergem ja see kaal paikneb autos teele lähemal. Macani eeliseks on kaasegne tehnoloogia vedrustuses, rehvides ja mootoris. 944 tegi ringi ajaga 1.31.20. Mis te arvate, kas Macan oli kiirem või aeglasem? Vastusest sõltumata on huvitav Macani ringiaeg ja see kui erinevad kaks Porschet üksteisest olla võivad.
Ükskõik milliseid tundeid sõidukid lugejates tekitavad, on The Drive arvamusel, et Macani Carmine Red on palju vahvam punane värv kui 944 Guards Red.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.