Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Milleks politseile kiired autod?
Alpharetta politseisõiduki pardakaamera.Foto: Alpharetta politsei
USA autoveeb The Drive kirjutab, et laupäeval põgenes joobes juht USAs Georgia osariigis politsei eest oma 2017. aasta McLaren 720S-ga kiirusel 250 kilomeetrit tunnis. Politseimasina pardakaamera näitab, et politseinik oli tal oma Dodge Charger Pursuit'ga tihedalt sabas.
Politseitööks ettevalmistatud 5,7-liitrise HEMI V8 mootoriga Chargeri tippkiiruseks on 240 kilomeetrit tunnis, nii pidi autot juhtinud naispolitseinik McLareni püüdmiseks pedaali korralikult põrandasse vajutama.
Suurtel kiirustel tagaajamine algas, kui kell 3 vastu hommikut tuiskas politsei patrullautost mööda McLaren, mispeale politseinik kiirendas ja jõudis 170 kilomeetrit tunnis liikuva McLaren 720s-i sappa.
Topeltturboga 4-liitrise V8 mootoriga McLareni juht kiirendas seepale 240 kilomeetrini tunnis - kiirus, mida politseiauto radar ka kinnitas, kui kihutavat sportuatot jälitada püüdis. Väidetavalt oli politseimasina tippkiiruseks 230 kilomeetrit tunnis, enne kui politseinik veidi järele andis. Enamus tagaajamise ajast suutis politseinik sõidukiga siiski silmsidet sälilitada.
Umbes kaks minutit ja kaheksa kilomeetrit hiljem vajutas sportauto juht järsult pidurile ja jäi seisma. Alpharetta politseijaoskonna kõneisik ütles WSB-TV-le, et 720s peatus üle 160 kilomeetriselt kiiruselt vaid sekunditega.
Peatunud autost kostis aga Portugal. The Man muusikapala "Feel it Still" refrään, mis eesti keeles kõlab, "Oo, ma olen nüüd mässaja vaid lõbu pärast." Juht ei osanud oma sihtkohta nimetada ning tema silmis ja väljahingatavas õhus olid alkoholitarvitamise tunnused, viimast näitas ka kainuseproov.
46aastane Dwaune Sherwood Pope sai lisaks joobes juhtimisele karistada kihutamise, ohtliku sõidustiili, võimetuse eest sõidurida hoida ja aegunud numbrimärgi eest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.