Reklaam Twitteris ja Facebookis on raiskamine

25. november 2014, 09:04

Facebook Sotsiaalmeedia kaotab reklaamijate silmis osatähtsust.
Foto: EPA

Vähemalt sellisel arvamusel on uuringufirma Forrester uurijad, kelle värske uurimuse kohaselt raiskavad ettevõtted Twitteris ja Facebookis aega ning raha.

Turundajad pöörduvad üha enam sotsiaalvõrgustike poole nagu Facebook ja Twitter lootuses “astuda dialoogi" ja “luua suhteid” enda klientidega. „Tegelikult sul ei ole mingit sotsiaalset suhet enda klientidega,“ kirjutas analüütik Nate Elliott värskes uurimuses “Social Relationship Strategies That Work”.

Elliotti sõnul jõuavad brändide Facebooki ning Twitteri postitused vaid umbes 2% nende fännidest ja jälgijatest ning vähem kui 0,1% neist inimestest reaalselt ka suhtlevad iga postitusega. Mis veel kurvem, siis Facebook teatas läinud nädalal, et muudab taaskord enda uudisvoo algoritmi, mis muudab mitte makstud postituste jõudmise fännideni veelgi keerulisemaks.

Seetõttu võivad klientidega veebis sidet luua üritavad turundajad pigem keskenduda enda kodulehele ja seal asuvatele sotsiaalsetele vahenditel. Teine võimalus on keskenduda väiksematele ja rohkem niši sotsiaalvõrgustikele.

„On selge, et Facebook ja Twitter ei paku sedasorti suhet, mida turundusjuhid soovivad. Ometi enamik brände endiselt kasutavad neid võrgustikke oma sotsiaalturunduse nurgakivina, mistõttu nad raiskavad olulisel määral finants-, tehnoloogist ja inimressursse,“ kirjutas Elliott. „Turundajatel on aeg alustada sotsiaalsuhete strateegia loomist saitide ümber, mis loovad rohkem väärtust.“

Forresteri uurimuses utsitab Elliott turundajaid hoolikalt järele mõtlema, kuidas nad firma raha sotsiaalvõrgustikes kulutavad ning mõistma, et Facebook ja Twitter ei ole enam brändi seisukohalt sama, mis nad kunagi olid. „Kuigi nad jätkavad miljardite dollarite kokkukühveldamist läbi veebireklaamide, siis nad ei ole enam kõige olulisemad kohad sotsiaalturundajatele,“ kirjutas Elliott.

Tema sõnul on osa brände juba hakanud enda ressursse Facebookist mujale viima ning on tegemas edusamme. Elliott prognoosib, et järgneva 18 kuu jooksul võtab üha rohkem turundajaid sama tee jalge alla ning Facebook muutub vaid veebireklaamide hoidlaks.

Jälgi Investor Toomast sotsiaalmeedias
Investor Toomase uudiskiri

Telli viimased börsiuudised oma meilile. Liitu Investor Toomase uudiskirjaga:

* E-mail:

* Nimi:

Täname, et tellisite Investor Toomase uudiskirja!

Saatsime teie e-posti aadressile liitumise kinnituskirja.

Kui kinnituskiri pole teieni jõudnud, kontrollige, kas sisestasite aadressi õigesti. Küsimuste korral võtke ühendust online@aripaev.ee.

Tellitud uudiskirjast saate loobuda iga saadetud uudiskirjaga.

Märksõnad

Toimetaja valik

Sõbrakandmine 17:00 29. juuni 2016

LHV kliendid ei saa peagi USA dollariga makseid teha

LHV kliendid ei saa mõne päeva pärast enam USA dollaris väljuvaid makseid teha ja laekuvaid makseid vastu võtta, kinnitas LHV Panga jaepanganduse juht Andres Kitter Äripäevale.
13:19 29. juuni 2016

Euroala kindlustunne nigel

Arvamused

Sisuturundus

Fotod ja videod

Investor Toomas

Investor Toomase portfelli hetkeseis:

245 945 €

RAHA

20%

AKTSIAD

80%
Aktsiaportfelli graafik
1k
6k
1a
5a
max
 
Portfelli uuenemise samm 1 päev

Ühisinvesteerimine

Börsiuudised

Skano Group
09:54 29. juuni 2016

Skano kinnitas kahjumi

15:15 28. juuni 2016

Türgi investoritel raske aeg

Indeksid

Indeks
Periood

Tallinna börs

  % EUR
Arco Vara--
Tallinna Kaubamaja--
Silvano Fashion--
Merko Ehitus--
Harju Elekter--

Uudised

Kasulikud


Äripäev meenutab


Kõik eramaja ehitusest 2016

Miks kasutada viilkatuste puhul eterniiti?

Äri eduks

Äripäeva kliendiblogi

    Konverentside laadimine

Kasulikud pakkumised

Autorollo afäär

Rosimannus

Suur ülevaade: kuidas kõik toimus

Äripäeva TOPid

Palga TOP

Rikaste TOP

Dividendide TOP

Gaselli TOP

TOP 100

Juubel

Vabalt!

Fitbit
08:31 28. juuni 2016

Brexit mõjutas londonlaste und


Edulugu nimega Sylvester

Paberlehe PDF

Täname
Täname, et teatasite sobimatust kommentaarist.

Sulge
Saada vihje
Äripäev ootab lugejatelt vihjeid huvitavate ja põnevate sündmuste või teemade kohta. Saada vihje siit ja võib-olla just Sinu info põhjal ilmub peatselt lugu Äripäevas. Vihje saatja võib jääda anonüümseks.