Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Audi kasvatas müüki, muret teeb Hiina
Audide müügikasv on Hiinas aeglusutnud.Foto: Audi
Volkswageni kontserni kuuluva Audi müük kasvas jaanuaris ja veebruaris mullu sama perioodiga võrreldes 4,4% võrra.
Mullu kahe esimese kuuga kasvas
Audide müük aga üle kahe korra rohkem: 10,5% võrra. Luksusautode tootjale valmistab muret nõrk kasvupotentsiaal
Hiina turul, vahendab Financial Times.
Kui tänavu veebruaris kasvas Audi müük üleilmselt 3,3%, 126 500 sõidukile, siis turgude lõikes kasvas Euroopas müük 8,1%, USAs 2,3% ja 1,3% Hiinas. Eile teatas ka
BMW Hiina müügikasvu järsust pidurdumisest. Saksa autootja müük kasvas mullu maailma suurimal autoturul 1,6% võrra. Aasta varem oli sealne müügikasv 16,6%.
Hiinast sai maailma suurim autoturg 2009. aastal, lükates troonilt senise liidri USA. Kui veel mõne aasta eest nautisid lääne autotootjad Hiinas pöörast müügikasvu, siis aasta-aastalt on sealne konkurents muutunud üha tihedamaks.
Muu hulgas tuleb rinda pista kodumaiste autotoojate agressiivse hinnasurvega, valitsuse regulatsioonide ning tarbijate kahaneva nõudlusega.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.