Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry müük vähenes
Modell esitleb Burberry moemaja loomingut.Foto: EPA
Briti luksusbränd Burberry teatas nõrkadest müügitulemustest, sest nõudlus kahanes nii Euroopas kui ka Hongkongis.
Burberry müük vähenes neljandas kvartalis võrreldes aasta tagasi sama ajaga 5 protsenti. Ettevõte hoiatas, et selle aasta esimeses pooles langeb müük 10 protsenti. Burberry aktsia reageeris rohkem kui 7protsendilise langusega.
„See on negatiivne märk kogu luksussektorile,“ ütles Berenbergi analüütik Zuzanna Pusz Bloombergile.
Ka Burberry tegevjuht Christopher Bailey ütles, et olukord luksussektoris on jätkuvalt keeruline. Sel nädalal teatas Prantsuse moemaja LVMH oodatust nõrgemad müüginumbrid ning Itaalia moemaja Prada puhaskasum oli viie aasta nõrgim.
Eelmise kvartali nõrgad müüginumbrid survestavad Bailey positsiooni, sest mitu analüütikut kahtleb, kas ta suudab juhtida ettevõtet läbi praeguse madalseisu.
Aastaga on Burberry aktsia odavnenud üle 30 protsendi.
Investor Toomas loobus Burberry aktsiast juba eelmise aasta augustis.
Loe, miks ta seda tegi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.