Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pokemon Go on juba alla käimas
Pokemon Go.Foto: Reuters/Scanpix
Tundub, et mobiilimängu Pokemon Go populaarus on viimastel kuudel tublisti langenud, vahendab Bloomberg.
See tähendab, et
Facebooki,
Instagrami, Tinderi (Match Group Inc),
Twitteri ning Snapchati investorid ja juhid saavad hingata kergendatult, ütles Axiom Capital Managementi analüütik Victor Anthony.
„Arvestades seda, millise kiirusega Pokemon Go rakenduse kasutamine kasvas, on investorid tundnud muret, et uus mäng vähendab teistes mobiilirakendustes veedetud aega,“ kirjutas ta.
Mäng tekitas investorite seas palju elevust ning see pani Nintendo Co aktsia paraboolselt tõusma. Tõsi, nüüdseks on aktsia tippudest tublisti taandunud.
TensorToweri, SurveyMonkey ja Apptopia andmed aga näitavad, et Pokemon Go igapäevaste kasutajate arv ja allalaadimised kahanevad. Lisaks sellele veedetakse rakenduses järjest vähem aega.
„Langustrend peaks teiste mobiilirakendustega seotud ettevõtete investorite muret vähendama,“ kirjutas Anthony.
Pokemon Go igapäevaste kasutajate arv.Foto: Axiom Capital Management
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.