Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspert: Samsungi skandaal võib juhtuda igaühega
Samsung pidi tagasi kutsuma umbes 2,5 miljonit Galaxy Note 7 nutitelefoni. Pildil süttinud telefon.Foto: Reuters/Scanpix
BlueRun Venturesi partner Cheryl Cheng lahkas eilses CNBC saates “Squawk Alley” Samsungi plahvatava telefoni teemat ning usub, et tegelikult võivad sellised asjad juhtuda iga ettevõttega.
Cheng selgitas, et inimesed on harjunud nutitelefone ning muid vidinaid endaga kaasas kandma ning see on tekitanud pideva vajaduse innovatsiooni järele. See omakorda suurendab aga riski, et arendustöös läheb midagi valesti ning tekivad tehnilised probleemid. Just nagu Samsung Galaxy Note 7 puhul.
Analüütik lausus, et tema hinnangul reageeritakse juhtunu puhul veidi üle ning inimesed kipuvad unustama, et nutitelefonid on kasutusel olnud vähem kui kümme aastat.
Cheng lausus, et Note 7 puhul on ilmselgelt näha, et Samsung lasi asja ülejala.
“Kui on näha, et turg on täitumas, siis tegelikult soov ülejala lasta suureneb. Seega ma usun, et selliste juhtumite risk tegelikult kasvab,” arutles ta.