Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Wells Fargo maine üha kõrbeb
Värske uuringu kohaselt võib Wells Fargo olukord minna praegusest veelgi hullemaks.
Skandaal, milles Wells Fargo tunnistas miljonite klientide liitmist teenustega nende teadmata ning nõusolekuta, läks pangale esialgu maksma 185 miljoni dollarilise trahvi. See aga võib olla alles algus, kuna
panga mainekahjustus on süvenemas. Pank seisab silmitsi võimalusega kaotada 99 miljardi dollari väärtuses hoiuseid, 4 miljardit dollarit käivet ning kuni 30% kliendibaasist, selgub värskest cg42 uuringust.
Skandaal sai alguse sellest, et pank tegi osana oma kasvustrateegiast kahest miljonist kliendist nende nõusolekuta deebet- ja krediitkaardi kasutajad.
Uuringus leiti ühe huvitava asjaoluna fakt, et ristmüük ei alanud skandaali lahvatades septembris, vaid ulatub otsaga 2011. aastasse. Panga kliendid on pidevalt kaevanud, et neile müüakse tooteid, mida nad ei soovi.
cg42 asutaja Steve Becki andmetel on pank vallandanud üle 5000 töötaja ning teatas hiluti endise juhatuse esimehe ja tegevjuhi John Stumpfi tagasiastumisest. “Kindlasti peab pank reformimisel minema kaugemale, kui vaid töötajate vallandamine ja asendamine,” märkis Beck. “Pank peaks ümber hindama oma klientide kohtlemise põhimõtted ning brändi uuenduse, kuna nende maine on kõvasti kahjustunud.”