Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nintendo uuele mängule mäekõrgust edu ei prognoosita
Mõned kuud tagasi globaalset hullustust tekitanud Pokemon Go mängu loonud Nintendo uuele mängule nõnda suurt populaarsust ei ennustata.
Nintento peaks varsti välja andma mängu “Super Mario Run”, mis äsja avaldatud raporti kohaselt peaks teenima esimese kuuga üksnes 71 miljonit dollarit. Seda on üle kahe korra vähem kui Pokemon Go puhul.
“Super Mario Run” peaks App Store’i jõudma järgmise nädala teises pooles. Uuringufirma SensorTower andmeil on umbes 20 miljonit iOSi kasutajat üle kogu maailma valmis mängu alla laadima juba esimesel päeval.
Mängu allalaadimine on huvilistele küll tasuta, ent need, kes tahavad saada mängu täisversiooni, peavad välja käima 9,99 dollarit. SensorToweri andmeil on miljonid iOSi kasutajad tellinud oma nutiseadmele märguande, kui “Super Mario Run” avaldatakse. Sellest lähtuvalt prognoosibki uuringufirma, et esimese kuuga peaks mäng teenima 71 miljonit dollarit. Võrdluseks, Pokemon Go puhul oli see 143 miljonit. Pokemon Go on arendatud Nianticu ning Nintendo koostöös.
Kõik pole siiski kadunud
Kuigi Super Mario mängu turuletulek võib olla veidi valulikum kui Pokemon Go oma, näevad analüütikud pikas perspektiivis mängule siiski palju fänne.
SensorToweri analüütik Randy Nelson märkis, et Apple on teinud mängu puhul võimsat turundustööd ning samuti on mäng saanud palju meediakajastust.
“Super Mario Run” on Nintendo jaoks esimene nii-öelda tõeline mobiilimäng. Ettevõte pole pärast Pokemon Go õnnestumist loorberitele puhkama jäänud ning tahab oma edu ka järgmiste mängudega korrata. Samas on mitmel puhul viidatud, et Nintendo võtab tasulise mängu turule toomisega riski, kuna enamik mobiilimänge on tänapäeval tasuta.
“See saab Nintendo jaoks olema väga tähtis aeg. Nende jaoks on äärmiselt oluline, et asi õnnestuks,” kommenteeris Jaapani konsultatsioonifirma Katan Games juht Serkan Toto CNBC-le antud intervjuus ja lisas, et Super Mario mängu puhul annab ettevõttele eelise siiski see, et inimesed on mängu peategelasega juba kursis ning sel on tugev bränd.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.