Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Prime Day osutus Amazoni jaoks ülimalt edukaks
Amazon.Foto: Scanpix/Reuters
Eilne Amazoni poolt korraldatud ostlemispäev – Prime Day – oli ettevõtte ajaloo kõige edukam, kirjutab CNN Money.
Tehnoloogiagigant teatas kolmapäeval, et järjekorras kolmanda Prime Day müük ületas kõigi teiste ostlemispäevade rekordid.
Prime Day algas esmaspäeval nin see kestis kokku 30 tundi. Selle perioodi müük kasvas eelmise aastaga võrreldes 60 protsenti. Täpsemaid numbreid Amazon avaldada ei tahtnud, aga ettevõte teatas, et veebipoest ostis asju kümneid miljoneid inimesi.
Tegemist oli parima päevaga ka Amazoni enda toodetud vidinate jaoks. Kõige populaarsem müügiartikkel oli väiksemat sorti Echo Dot nutikõlar, mille hind oli 35 dollarit. Tavaliselt müüakse kõlarit 50 dollariga.
Amazon alustas Prime Day traditsiooniga 2015. aastal – sellega tähistati ettevõtte 20. sünnipäeva. Nüüd on selle eesmärk meelitada inimesi Amazoni Prime’i liikmeks tulema, mille aastatasu on 99 dollarit. Samuti loodab ettevõte müüa järjest enam enda tooteid.
„See ei ole enam niivõrd äri, mis keskendub asjade müümisele. Nüüd keskendub see eelkõige Amazoni müümisele,“ ütles analüüsifirma NPD Groupi analüütik Stephen Baker.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.