Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Apple kaotas Hiinas turuosa
Apple'i iPhone 7Foto: EPA
Uuringufirma Canalyst andmeil on Apple’i turuosas Hiinas langenud ning kohalik tootja Xiaomi on Apple’ist ette kihutanud, vahendab CNBC.
Canalysti raporti andmeil on Hiinas kõige suurem turuosa Huaweil (eelmises kvartalis müüdi 23 miljonit Huawei nutitelefoni), järgnevad Oppo (21 miljonit), Vivo (16 miljonit) ning Xiaomi (15 miljonit). Viimane rebis eelmises kvartalis Apple’ist ette, mis tähendab, et viimane on langenud Hiinas turuosalt viiendale kohale.
Canalysti teates seisab, et esikümnesse mahub ka Samsung, ent uuringufirma ei täpsustanud, mitmendal kohal Lõuna-Korea tehnoloogiagigant täpsemalt paikneb.
Põhjus, miks Apple’i turuosa langes, on ilmselt selles, et inimesed ootavad uut iPhone’i, mis peaks välja tulema sügisel. Counterpoint Researchi andmeil oli eelmisel aastal iPhone müüduim nutitelefon Hiinas, mis annab alust arvata, et pärast uue seadme väljatulekut hakkab selle müük kiiresti kasvama.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.