Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Snapi investorid said vastu näppe
Snapi investorid said taaskord vastu näppe, kuna hiljutisest uuringust selgub, et noored ei kasuta Snapchati päeva jooksul sugugi nii palju kui võinuks arvata.
Hiljuti ilmunud US Mobile App Report vahendab, et USA noored veedavad Snapchatis päevas keskmiselt 40 minutit. Isegi kui see tulemus võiks mõne kuu eest börsile läinud sotsiaalmeediavõrgustiku omanikfirmat rõõmustada, on selge, et teised sotsiaalmeediakanalid lähevad pigem siiski eest ära. Parim näide on vahest ehk Facebook, kus inimesed veedavad endiselt väga palju aega.
Business Insider vahendab uuringu raportit ning seal seisab, et Snapchat ei mahu 18-34aastaste enimkasutatud äppide esikümnesse. Uuringu tegijad küsisid inimestelt, missugused on need äpid, milleta nad hakkama ei saaks. Esikohale platseerus Amazon (35% vastanuist ütles, et äpp on nende jaoks hädavajalik), teisele kohale Gmail (30%), kolmas oli Facebook (29%). Järgnesid Facebook Messenger (18%), YouTube (16%), Google Maps (14%), Google Search (11%), Apple App Store (11%), WhatsApp (11%) ning Instagram (11%).
Lisaks nimekirjale jääb aga silma, et kümnest kasutatumast äpist kaheksa kuuluvad kas Facebookile või Google’ile. Facebookile kuulub lisaks omanimelisele äpile ka Messenger ning Instagram. Google laiutab edetabelis aga veelgi enam: YouTube, Google Search, Google Maps, Gmail kuuluvad Google’ile.
Peaks jõudma uute vanusegruppideni
Uuringu raportis olevad numbrid pole Snapi investoreile siiski üdini halvad. Vanusegrupis 18-24 on Snapchat populaarsuselt kolmas äpp YouTube’i ning Facebooki järel. Vanusegrupis 25-34 on Snapchat 6. kohal. Esiviisiku moodustavad Facebook, YouTube, Facebook Messenger, Instagram ning Google Maps.
Vanusegrupis 35-54 Snapchat enam esikümnesse ei mahu. Sama ka vanusegrupi 55+ puhul. Kolme viimase mainitud grupi puhul on enim kasutatud äpp aga Facebook, mis näitab, et sotsiaalmeediavõrgustik on ühtemoodi populaarne erinevates vanusegruppides.
Halva aasta peegel
Suuremat pilti vaadates näib, et antud uuring on üsnagi heaks Snapi käesoleva aasta peegliks. Ettevõtte majandustulemused teises kvartalis valmistasid investoreile taas pettumust: Snapchati igapäevaste kasutajate arv kasvas võrreldes esimese kvartaliga vaid 7 miljoni võrra. Analüütikud ootasid tulemust 10 miljoni juurde.
Snapi aktsia maksab praegu 14,72 dollarit. Aktsia IPO hind sel kevadel oli 17 dollarit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.